Řešíte krásu svého pracovního prostředí a harmonii mezi svými zaměstnanci? Ekonomika společenství tomu věnuje jednu (modrou) směrnici pro vedení podniku.
Krásné a harmonické mají být podniky především díky své čistotě a pořádku. Podnikatelé by si měli dát záležet i na některých vylepšeních, které i podpoří umělecky a estetický dojem. Ale pozor, bez přehnaného luxusu. Jak se s tím vypořádávají naší hosté podnikatel Petr Láska a manažer Jakub Jurásek? Poslechněte s v osmém pokračování rozhovorů o Ekonomice společenství.
EKONOMIKA SPOLEČENSTVÍ VIII.
Music by Scott Holmes.
Celý text modré směrnice:
Harmonie v pracovním prostředí
Krása a harmonie pracovního prostředí jsou první vizitkou podniku ES, protože společenství je také krása, bez přehnaného luxusu, ale v střídmosti. Prostředí je výrazem harmonie vztahů, je součástí podnikových vztahů. Hygiena, čistota, pořádek, jsou součástí kultury ES, aby jejich harmonie nastolila pohodu pracovníků, vlastníků, zákazníků, dodavatelů a návštěvníků.
Proto je třeba zajistit dodržování bezpečnostních předpisů, potřebnou ventilaci, přípustnou úroveň hluku, přiměřené osvětlení a všechno to, co usnadňuje kvalitu vnitřních a vnějších vztahů firmy. O rozměr estetiky, umění a krásy je třeba pečovat též tehdy, když podnik vstupuje, přímo nebo nepřímo, do kontaktu s chudobou, neboť si uvědomuje, že prvním způsobem péče o každou formu nedostatku je pozornost vůči druhému a právě tento estetický rozměr to vyjadřuje nejlepším způsobem.
Poslechněte si také předchozí díly:
Music by Scott Holmes.