V seriálu zaměřeném na hodnoty hnutí Ekonomika společenství se dostáváme k oranžové směrnici, která se zaměřuje na vztahy s vnějšími subjekty.
Řeč bude tedy o vztahu se zákazníky, dodavateli, investory, občanskou společností a dalšími subjekty. Možná si řeknete, že jsme právě tyto vztahy řešili u červené barvy. TO odpovídá záměru, s jakým Ekonomika společenství směrnice pro řízení podniku vytvářela. Červená barva je ze všech nejdůležitější a nejobsáhlejší. Zároveň otevírá i dílčí témata. Oranžová směrnice tedy naši problematiku uvádí do větší hloubky.
O Ekonomice společenství hovoříme s podnikatelem Petrem Láskou a manažerem Jakubem Juráskem.
EKONOMIKA SPOLEČENSTVÍ V.
Music by Scott Holmes.
V dalším pokračování se zaměříme na třetí směrnici, která má žlutou barvu, a do hloubky řeší význam spirituality a etiky.
Celý text oranžové směrnice:
Vztah se zákazníky, dodavateli, investory, občanskou společností a vnějšími subjekty
Členové podniku se zavazují budovat a posilovat profesionálně dobré a otevřené vztahy se zákazníky, dodavateli a občanskou společností v místě kde působí. Ochranu a zlepšování svého prostředí pociťují jako integrální součást vlastního poslání.
Podnik se chová legálním a občanským způsobem ke konkurentům, dodavatelům, zákazníkům, občanské společnosti a veřejné správě. Tyto subjekty považuje za základní partnery pro dosažení obecného dobra. Kromě toho podnikatel a pracovníci podniku ES propagují ducha a poselství ES tím, že představují své myšlenky a zkušenosti na kongresech, seminářích, setkáních, protože považují za součást svého vlastního „povolání“ šířit tuto novou ekonomickou vizi.
Nespokojují se s tím, že ES žijí, ale chtějí ji také ukázat a představit dalším lidem, zvláště mladým, které přijímají na období formace či stáže.
Poslechněte si také předchozí díly:
Music by Scott Holmes.