Konference – Podnikání podle Ducha

Na počátku pomáhá těhotným ženám a maminkám s dětmi v tísni

na pocatku 3Klientkami organizace Na počátku jsou ženy, pro které se čas mateřství a těhotenství stal dobou rozhodování, nejistoty a zklamání. Příběhy, které slýchávají pracovnice v Poradně Na počátku, jsou různorodé. Týkají se hledání bydlení, nedostatku peněz nebo chybějící podpory ze strany nejbližších.

Nablízku chce být Na počátku zejména těm, které zaskočilo neplánované těhotenství, a nyní přemýšlejí, zda podstoupit potrat, nebo ne. Organizace pomáhá prostřednictvím tří sociálních služeb, kterými jsou Poradna Na počátku, Domov pro dětský život a Byty Na počátku.

na pocatku 2Poradně, která sídlí v brněnských Husovicích, ženy najdou vyslechnutí, podporu i praktickou pomoc. Je to místo, kde má klientka dostatek času znovu zvážit všechny své možnosti, svěřit se i prakticky řešit to, co považuje za nejdůležitější. Ženám v krizi mohou pracovnice zprostředkovat zboží z Potravinové banky, poskytnout něco z věcí na miminko od dárců a v případě bytové nouze zajistit azylové ubytování.

Ženy, které přicházejí do Domova pro dětský život, často spojuje hledání přijetí a lásky. Přicházejí s nejrůznějšími příběhy, některé dokonce s alkoholovou nebo drogovou minulostí, případně mají zkušenosti s týráním a ponižováním. Možnost krátkodobého ubytování v Domově využívají i ty, které například kvůli nemoci, náhlému výpadku příjmů nebo souběhu několika nepředvídatelných událostí nemají kde bydlet.

na pocatku 4Praxe v oblasti práce s těhotnými a maminkami s malými dětmi ukázala, že s některými klientkami je dobré pracovat déle, než jen po nejnutnější dobu. Řada z těchto žen se v Domově naučila základy vaření, šití a navštěvovala kurz Péče o dítě. Když se musely tyto ženy znovu postavit na vlastní nohy, byl to pro některé z nich náraz příliš tvrdý a předčasný. Proto vznikla služba Byty Na počátku. Jedná se o bydlení v bytech, ve kterých domácnost funguje samostatně, přesto mají klientky stále možnost obrátit se na sociální pracovnice a nadále se zdokonalovat v dovednostech, které jim později usnadní samostatné fungování.

 

Více informací je k dohledání na adrese www.napocatku.cz

Kontakt na poradnu: 548 221 405, 774 440 821 (NONSTOP), e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Adresa: Soběšická 560/60, Brno – Husovice

Číslo účtu veřejné sbírky: 3657833/0300

Zpět na přehled konference

Přihlásit se na konferenci Podnikat podle Ducha

Konferenci pořádáme pro všechny podnikavé lidi od malých živnostníků přes manažery, obchodníky po majitele velkých úspěšných firem. Nechceme, aby cena vstupného rozhodovala o vaší účasti. Proto budeme financovat náklady konference především z dobrovolných darů.

Uvítáme Vaši finanční podporu. Celkové náklady na akci činí více jak 150 000 Kč. Odhadované náklady na jednu osobu jsou 700 Kč za dospělého a 350 Kč za dítě. Toto je rovněž "doporučená cena" vstupného.

Své dary pro spolek KOMPAS na tuto akci (Konference Velehrad 2019) můžete zaslat převodem na účet 115-6824330237/0100 anebo on-line.

Na váš dar vám řádně vystavíme potvrzení.

qr vlastni konferenceJednoduchá a rychlá platba přes vaše internetové bankovnictví. Naskenujte kód, který správně předvyplní účet příjemce. Zadejte pouze částku a do poznámky napište jméno dárce a jeho trvalé bydliště pro daňové účely.

SOUHLAS SE SHROMAŽĎOVÁNÍM A ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679

Odesláním tohoto formuláře a „kliknutím“ na možnost souhlasím, jakožto subjekt osobních údajů, uděluji souhlas se zpracováním svých níže uvedených osobních údajů, které tímto dobrovolně poskytuji správci osobních údajů, a to způsobem dále v tomto souhlasu uvedeným. Beru na vědomí, že tyto osobní údaje, které se mě týkají, představují tzv. osobní údaje ve smyslu Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“). Současně tímto prohlašuji, že je mi nejméně 16 let a v případě, že nikoliv, potvrzuji, že byl tento souhlas vyjádřen nebo schválen osobou, která vykonává vůči mně rodičovskou zodpovědnost.

  1. Správce

Správcem osobních údajů je společnost KOMPAS Křesťanský podnikatel, z.s., se sídlem v Olomouci, Holická 170/47, PSČ 779 00, IČ: 067 25 481, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u KS v Ostravě oddíl L, vložka 16431. („Správce“).

  1. Zpracování osobních údajů

2.1. Mé osobní údaje, které dobrovolně poskytuji Správci osobních údajů, jsou následující: Jméno, Příjmení, E-mail, Telefonní číslo, jména a příjmení dalších přihlašovaných osob.

2.2. Souhlas se zpracováním svých výše uvedených osobních údajů uděluji za účely:

  • marketingové účely Správce spojené s nabídkou výrobků a služeb; zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích, službách a jiných aktivitách (např. formou zasílání newsletterů, telemarketing); kontaktování za účelem průzkumů trhu a za účelem marketingových výzkumů; kontaktování za účelem přání k Vánocům a Velikonocům nebo jiným svátkům a zasílání slevových poukazů, dárků, apod.;

přičemž zpracování osobních údajů je k naplnění těchto účelů nezbytné.

2.3. Právním základem pro zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR.

2.4. Správce zpracovává osobní údaje, které jsou přiměřené, relevantní a omezené na nezbytný rozsah ve vztahu k účelu, pro který jsou zpracovávány.

2.5. Výše uvedené osobní údaje budou kromě Správce shromažďovat a zpracovávat i následující subjekty:

  • zpracovatelé osobních údajů: Weboo s.r.o. IČ 02636239.

Příjemci) osobních údajů: Správce je oprávněn předat osobní údaje subjektu údajů zejména těmto příjemcům a kategoriím příjemců: dodavatelé Správce, zaměstnanci Správce, poskytovatelé přepravních služeb, poskytovatelé marketingových a reklamních služeb, finanční instituce, státní orgány v rámci plnění zákonných povinností stanovených příslušnými právními předpisy a další osoby v jiném smluvním vztahu ke Správci.

osobní údaje subjektů údajů nebudou předávány do třetích zemí;

2.6. Výše uvedené osobní údaje je Správce oprávněn zpracovávat po dobu 5 let od udělení mého souhlasu. Beru na vědomí, že před uplynutím této doby mě může Správce kontaktovat za účelem obnovení mého souhlasu a že bez jeho obnovení budou mé osobní údaje po uplynutí výše uvedené doby trvale smazány.

  1. Práva subjektu údajů

3.1. Beru na vědomí, že jako subjekt osobních údajů mám právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům (čl. 15 GDPR), jejich opravu nebo výmaz (čl. 16 nebo čl. 17 GDPR), popř. omezení zpracování (čl. 18 GDPR) a právo vznést námitku proti prováděnému zpracování (čl. 21 GDPR). Za podmínek stanovených v čl. 20 GDPR mám jako subjekt údajů právo na přenositelnost osobních údajů, které se mě týkají a které jsem poskytl Správci.

3.2. Jako subjekt údajů můžu v otázkách zpracování svých osobních údajů kontaktovat Správce, a to na e-mailové adrese jiri.jemelka@jip-pf.cz.

3.3. Pokud se jako subjekt údajů domnívám, že jsou mé osobní údaje zpracovávány v rozporu s právními předpisy, mám právo obrátit se na Správce s žádostí o zjednání nápravy. Jestliže bude žádost shledána oprávněnou, Správce neprodleně odstraní závadný stav. Tím není dotčena moje možnost jakožto subjektu údajů podat stížnost přímo u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

3.4. Uděluji tímto svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů Správcem pro účely, v rozsahu a po dobu specifikovanou výše. Beru na vědomí, že Správce bude tento souhlas archivovat pro účely plnění právní povinnosti Správce být schopen doložit, že jsem udělil souhlas s prováděným zpracováním.

Po registraci Vám přijde na email potvrzení. Před začátkem události Vás budeme s předstihem informovat o podrobnostech a programu.

Dotazy pište Marku Chvátalovi na info@krestanskypodnikatel.cz.

NENECHTE SI UJÍT NOVINKY Z KOMPASU

Zajímavé informace a pozvánky na cluby, semináře, konference či duchovní obnovy.